اکسون آرایه پارسی / رویکردی نوین در ملزومات ساختمانی + ویدئو

اکسون آرایه پارسی / رویکردی نوین در ملزومات ساختمانی + ویدئو

اکسون آرایه پارسی

بازرگانی گلکار

بازرگانی گلکار در سال 1364 توسط جناب آقای محمدرضا گلکاری حق تاسیس و در طی یک دهه موفق به اخذ نمایندگی انحصاری و فروش برندهای مطرح ایرانی در زمینه محصولات و ملزومات ساختمانی شد.

 

شرکت اکسون آرایه پارسی

امروز با پشتوانه 35 سال سابقه درخشان و فعالیت مستمر، با احداث فروشگاه‌های زنجیره‌ای ملزومات ساختمانی و ارائه سبدکالای ساختمان به مشتریان عزیز، می‌کوشیم تا نیازهای این حوزه را هر چه بهتر مرتفع سازیم.

معرفی محصولات و خدمات

ما در اکسون در دسته‌های زیر به ارائه محصول و خدمات می‌دازیم:

  • کاشی و سرامیک
  • شیرآلات بهداشتی
  • چینی بهداشتی
  • وان و جکوزی
  • اکسسوری
  • و چسب کاشی…

 

کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک امروزه از محبوبیت خاصی بین معماران و کارفرما برخوردار است. به دلیل مزیت‌هایی که این متریال دارد همواره جزء انتخاب‌های مهندسین و طراحان قرار می‌گیرد.
نگهداری آسان، سهولت در تمیزکردن و حفظ بهداشت محیط، هزینه مراقبت و نگهداری پایین، طرح‌ها و اندازه‌های متنوع و … همه و همه از دلایل محبوبیت این محصول هستند. ما در فروشگاه اکسون آرایه پارسی با ارائه محصولات و خدمات خاص و باکیفیت به در خدمت مشتریان عزیز هستیم.

 

بیشتر بخوانید: کاشی و سرامیک چه مزیت‌هایی نسبت به دیگر مصالح دارند؟

 

شیرآلات بهداشتی

انتخاب یک محصول مناسب صرفا به معنای زیبا بودن آن نیست. زیبایی یکی از فاکتورهایی ست که هنگام خرید یک محصول باید به آن توجه کنیم. کیفیت در کنار زیبایی می‌تواند یک محصول خاص را برای شما به ارمغان بیاورد.
فروشگاه اکسون مفتخر است با ارائه شیرآلات بهداشتی با کیفیت و طراحی منحصر به فرد در طرح‌های متنوع زیبایی و کیفیت را به مشتریان خود هدیه کند.

 

چینی بهداشتی

امروزه محصولات ایرانی دوشادوش رقبای خارجی خود در حرکت هستند و گاهی حتی از آن‌ها سبقت گرفته اند. چینی بهداشتی از تجهیزات و ملزومات بسیار مهمی ست که در هر بنا قرار می‌گیرد. باید اعلام کنیم که گروه اکسون با همکاری برندهای مطرح ایرانی می‌کوشد تا بهترین کالاها را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

 

وان و جکوزی

گروه اکسون در این دسته با ارائه محصولاتی چون: وان و جکوزی، انواع زیردوشی و رودوشی، انواع کابین‌های سونا و پانل دوش در طرح‌های متنوع و با کیفیت ایرانی در راستای هدف خود یعنی رفع نیازهای حوزه ملزومات ساختمانی گامی استوار برداشته است.

 

اکسسوری

اکسسوری‌ها شاید به ظاهر موارد مهمی به چشم نیایند اما به واقع این مسئله نادرست است چرا که یک فضای خوب و ایده‌آل با جزئیات شکل می‌گیرد و اکسسوری می‌تواند در کنار زیبایی کاربردهای مهم دیگری هم داشته باشد.
در همین راستا توجه شما را به این مقاله جلب می‌کنیم:

چند ایده ساده جهت افزایش جذابیت حمام برای کودکان

 

چسب کاشی

  • چسب کاشی استاندارد: چسب پودری پایه سیمان که پس از استفاده و تکمیل فرآیند گیرایش در مقابل نفوذ آب مقاوم است. سطوح قابل استفاده دیوار و کف فضای داخلی ساختمان، صفحات سیمانی و بتنی پیش ساخته و سطوحی که توسط مواد خود تراز شونده آماده و تسطیح شده باشند.
  • پودربندکشی کاشی: (Grouting Material پودر بندکشی) مواد بندکشی پایه سیمان با خاصیت پلاستیسیته بالا برای کاشی‌های سرامیکی
  • چسب کاشی پرسلان: چسب پودری پایه سیمان مناسب برای نصب با شرایط عادی (از نظر سرعت گیرایش و دمای محیط) پس از پایان فرآیند گیرایش و خشک شدن کار مقاوم در برابر آب و یخ زدگی و گرمای شدید مناسب برای نصب انواع سرامیک از قبیل کف و دیوار گرانیتی و پرسلان سنگ های طبیعی و موزاییک استخری.