سوالات متداول

با ورود به صفحه اصلی، از بالای صفحه کنارِ سبد خرید روی آیکون کاربر کلیک کنید. در صفحه‌ی باز شده اطلاعات خود را وارد کنید.

پس از انتخاب محصول در صفحه محصولات، بر روی دکمه ثبت سفارش کلیک نمایید تا محصول به سبد خرید اضافه شود.
با انتخاب گزینه سبد خرید در بالای صفحه لیست محصولات انتخاب شده قابل مشاهده است.

ویرایش لیست خرید بعد از انتخاب محصولات به دو روش می تواند صورت بگیرد:

  • 1- با استفاده از صفحه پرداخت، محصولی را از لیست حذف کنید و یا با تغییر دادن تعداد محصول و افزودن مجدد آن تعداد سفارش را کمتر یا بیشتر نمایید.
  • 2- به صفحه سفارش وارد شوید و محصولاتی که نمی خواهید در لیست باشد را از این صفحه حذف نمایید.

پس از انتخاب محصولات و افزودن آنها به لیست خرید و کسب اطمینان از خرید خود، روی دکمه ادامه خرید کلیک نمایید. در صفحه سفارش اطلاعات مورد نیاز جهت ارسال محصولات را باید وارد نمایید . این اطلاعات شامل مشخصات فردی، آدرس و تعیین محل سکونت، انتخاب نوع ارسال و نهایتا پرداخت هزینه سفارش می باشد.
شما با ثبت نام در سایت می توانید مشخصات فردی خود را یکبار وارد و در دفعات بعد از آن استفاده نمایید. در اینصورت دیگر نیازی به وارد نمودن مجدد اطلاعات ارسال نخواهد بود. همچنین شما با ثبت کاربری و ورود می توانید از تخفیفات اعتباری ما بهره‌مند شوید.

پرداخت هزینه سفارش به ۲ روش می تواند انجام شود :

۱ – پرداخت آنلاین : پرداخت آنلاین بصورت اینترنتی و توسط کارتهای عضو شبکه شتاب بانکی انجام می‌شود. برای این منظور در هنگام پرداخت این گزینه را انتخاب و سپس پایانه بانک مورد نظر خود را از بین پایانه های موجود انتخاب کنید تا نهایتا به درگاه پرداخت اینترنتی آن بانک منتقل شوید .
2 – پرداخت نقدی: این روش مختص ساکنین شهر تهران می باشد . با انتخاب این روش هزینه توسط مامور تحویل در هنگام تحویل کالا اخذ می گردد .

ارسال سفارشات به دو طریق ارسال می‌گردد:

۱ – ارسال با پیک موتوری : برای ساکنین شهر تهران سفارشات بوسیله پیک موتوری بامیراث و در حالت های خاص به وسیله یکی از شرکت های حامل ارسال می گردد.

۲ – ارسال بوسیله پست : ارسال بوسیله شرکت ملی پست و یا تیپاکس انجام می شود . تمامی مرسوله ها بصورت پیشتاز ارسال می گردد . زمانبندی و ایمنی حمل و نقل بر عهده شرکت حامل می باشد. در صورت آسیب دیدگی سفارشات شهرستان پس از دریافت سفارش مشتری باید بلافاصله مشکل را به شرکت پست و به پشتیبانی تیم بامیراث اعلام کند. پس از دریافت سفارش از مامور پست دیگر امکان اعلام آسیب دیدگی وجود ندارد و تمام خسارت ها به عهده خود مشتری می باشد.

مشتریان می توانند سفارش گذاری خود را در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز انجام دهند. کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت به صورت پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. در صورتی که موجودی محصولی در اکسون به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای اکسون محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۴۸ الی ۷۲ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد. در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای اکسون محفوظ است.
اکسون در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

پس از انتخاب محصولات و افزودن آنها به لیست خرید و کسب اطمینان از خرید خود، روی دکمه ادامه خرید کلیک نمایید. در صفحه سفارش اطلاعات مورد نیاز جهت ارسال محصولات را باید وارد نمایید . این اطلاعات شامل مشخصات فردی، آدرس و تعیین محل سکونت، انتخاب نوع ارسال و نهایتا پرداخت هزینه سفارش می باشد.
شما با ثبت نام در سایت می توانید مشخصات فردی خود را یکبار وارد و در دفعات بعد از آن استفاده نمایید. در اینصورت دیگر نیازی به وارد نمودن مجدد اطلاعات ارسال نخواهد بود. همچنین شما با ثبت کاربری و ورود می توانید از تخفیفات اعتباری ما بهره‌مند شوید.

در صورتی که محصول تحویل داده شده مغایر با کالای سفارش داده شده توسط شما بود، شما می توانید با در جریان گذاشتن تیم پشتیبانی بدون پرداخت هیچ هزینه ای کالای مدنظر را تعویض و یا باز گردانید.

زمان تحویل کالاهای سفارشی از تامین کننده همان استان بین ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری و برای شهرستان های مجاور بین ۲ الی ۴ روز و برای شهرستان های دور و غیر مجاور بین ۳ الی ۵ روز (وابسته به پست جمهوری اسلامی ایران) می باشد .