لوازم بهداشتی ساختمان به منزله کبد برای انسان!

لوازم بهداشتی ساختمان به منزله کبد برای انسان!

لوازم بهداشتی ساختمان

لوازم بهداشتی ساختمان

مجموعه تجهیزات و ملزوماتی که پس از تکمیل ساختمان برای بهداشت فردی ، حفظ سلامتی در نتیجه آسایش افراد، در محیط بنا کار گذاشته می‌شود لوازم بهداشتی ساختمان نام دارند.

بهداشت فردی 

بدن انسان می تواند مکان هایی را برای رشد میکروب‌ها و انگل‌ها ایجاد می کند که باعث ایجاد بیماری شوند. این مکان ها شامل پوست و در داخل و بیرون بدن است.
در صورتی که بهداشت پوست رعایت نشود احتمال دارد عوامل بیماری‌ به داخل بدن نفوذ کنند. به همین دلیل رعایت بهداشت فردی دارای اهمیت می باشد.
اگر افراد عادت های بهداشت فردی خوبی داشته باشند سلامت بدن آنها تا درصد زیادی تضمین می شود.

 

 

رابطه بهداشت فردی با ملزومات بهداشتی ساختمان

همانطور که می‌دانیم انسان برای رعایت بهداشت فردی به ملزومات خاصی نیاز دارد، لوازمی که جنبه شخصی و فردی دارند مانند: مسواک، حوله و… اما برخی از این لوازم جنبه عمومی‌تری دارند،
لوازمی که در ساختمان قرار می‌گیرند و وظیفه‌شان تامین بهداشت فردی ساکنان خانه است. حمام و لوازم حمام مانند: پانل دوش، سر دوشی، دور دوشی و…، سرویس بهداشتی و ملزومات آن از این دسته از لوازم هستند. بنابراین پاکیزگی و بهداشتی بودن هر یک از این ملزومات از اهمیت بالایی برخوردار است و خوشبختانه با پیشرفت علم و تکنولوژی هر روز شاهد پیشرفت کیفیت این لوازم هستیم.

 

 

کبد انسان

کبد انسان

محافظت بدن در برابر سموم، مبارزه با میکروب‌ها و دفع مواد زائد بدن بخشی از وظایف عضوی از جوارح آدمی است که به آن فیلتر بدن انسان نیز گفته می‌شود.
کبد وظایف گوناگونی را بر عهده دارد اما تمام این وظایف یک هدف اصلی را دنبال می‌کند، سلامت انسان.

 

 

 لوازم بهداشتی ساختمان و کبد انسان

با یک شناخت کلی از ساختمان بدن انسان و اجزای یک ساختمان می‌توانیم به شباهت رفتاری سیستم بهداشتی یک سازه و کبد انسان پی ببریم.
انسانی که کبدش را از دست بدهد، قطعا جانش را از دست خواهد داد و همینطور است ساختمانی که سیستم بهداشتی اش از کار افتاده باشد بی شک زندگی در خانه‌ای که سرویس بهداشتی‌اش خراب است غیرممکن است.
زندگی و حیات در هر دو کالبد، یعنی یک ساختمان و بدن انسان هر دو منوط بر سلامت دو عضو مهم و حیاتی، یکی سیستم بهداشتی ساختمان و دیگری کبد است.

 

 


مشاهده لیست محصولات چینی بهداشتی اکسون


 

اهمیت کیفیت بالای محصولات و لوازم بهداشتی ساختمان

لوازم بهداشتی ساختمان جزء اجناس مصرفی هستند که تاثیر بسزایی در زیبایی و کارایی سرویس‌های بهداشتی و آشپزخانه‌ی ساختمان دارد و با توجه به مصرفی بودن اقلام لوازم بهداشتی ساختمان، انتخاب کیفیت مناسب محصول امری ضروری و مهم است.
کیفیت ملزومات بهداشتی از دو منظر قابل بررسی ست، اول طول عمر آن که باتوجه به کیفیت مصالح استفاده شده و ساخت، متغیر است و دوم بهداشت تجهیزات است که بخشی از آن باز به انتخاب متریال و موارد اولیه برمی‌گردد و بخشی هم به نوع ساختار ربط دارد.
مثلا بعضی از مواد اولیه می‌توانند میکروب و آلودگی را جذب کنند و حتی باعث بروز برخی بیماری‌ها شوند.

 

 

انتخاب و خرید محصول

پیشنهاد می‌کنیم در هنگام خرید ملزومات بهداشتی برای ساختمان مورد نظرتان حتما از افراد کارشناس و متخصص در این حوزه مشورت بگیرید تا در کنار زیبایی مکان مورد نظرتان به موارد دیگری که پیش‌تر به آن اشاره کردیم توجه کنید.
ما در فروشگاه اکسون این افتخار را داریم که هنگام انتخاب و خرید محصول در کنارتان باشیم تا یک محصول مناسب را به شما پیشنهاد دهیم.

پایان/

 

 

تیم تحریریه مجله اکسون